Kariera
Jesteśmy biurem rachunkowym specjalizującym się w obsłudze podmiotów gospodarczych
działających na rynku nieruchomości, ale także z innych branż. Nasi klienci to zarówno osoby fizyczne
jak i spółki. Działamy od 2014 roku i dynamicznie się rozwijamy. Obecnie zatrudniamy ponad 40 osób
i obsługujemy ok. 650 klientów.
Kładziemy duży nacisk na dzielenie się wiedzą i rozwój kompetencji naszych współpracowników,
dlatego nieustannie się kształcimy, a rozwiązań dla ciekawszych i bardziej skomplikowanych
zagadnień poszukujemy wspólnie.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowiska:
Asystentka/asystent księgowej/księgowego
Oferujemy
- przygotowanie do pracy na stanowisku księgowej/go
- rozbudowany, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych
- możliwość dalszego podnoszenia kompetencji
- dofinansowanie do kursów zewnętrznych
- elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
- możliwość pracy zdalnej
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
- spotkania integracyjne
- wsparcie całego zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
- brak dress code’u
Nasze wymagania
- wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki)
- lub ukończone technikum ekonomiczne albo kurs z zakresu księgowości/rachunkowości/podatków
- znajomość pakietu MS Office
- chęć uczenia się i gotowość do stałego podnoszenia kompetencji
- dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- doświadczenie w pracy biurowej lub z dokumentacją
- dbałość o szczegóły, dokładność wykonywanej pracy
Mile widziane
- doświadczenie w pracy z klientem
- umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego Comarch
Zakres obowiązków podczas wdrożenia
- uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i spotkaniach firmowych
- zdobywanie doświadczenia poprzez współpracę z nami oraz samodzielna praca nad
pogłębianiem wiedzy, które będą miały na celu przygotowanie do kompleksowej obsługi
naszych klientów - stopniowe przyjmowanie i obsługa klientów
Docelowy zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów źródłowych
- sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych rozliczeń
- kontakt z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych
rozliczeń
Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim
zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając
w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się
poniżej.
W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
https://forms.gle/pbRooJAiSzPb8BhA7
Księgowa/y
Zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa klientów
- bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych rozliczeń
- księgowanie dokumentów źródłowych
- sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- kontakt z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych
rozliczeń
Nasze wymagania
- wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse,
podatki) lub ukończone technikum ekonomiczne albo kurs z zakresu
księgowości/rachunkowości/podatków - doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 2 lata
- doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych
znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie rachunkowości i podatków - dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
- umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego Comarch.
Oferujemy
- elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
- możliwości rozwoju zawodowego
- szkolenia merytoryczne i dofinansowanie do kursów
- możliwość pracy zdalnej
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
- spotkania integracyjne
- wsparcie całego zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
- brak dress code’u
Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim
zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając
w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się
poniżej.
W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
Link do formularza:
https://forms.gle/pbRooJAiSzPb8BhA7
Asystentki/Asystenta ds. administracyjnych
O Tobie:
- masz chęć zdobycia doświadczenia w pracach biurowych, a nawet w księgowości
- potrafisz zadbać o szczegóły i dokładność wykonywanej pracy
- dobrze organizujesz własną pracę, a także pomagasz w tym innym, w szczególności innym
naszym pracownikom oraz klientom (którzy mogą być trochę mniej zorganizowani od Ciebie) - Word, Excel, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają
- język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się wielką litery, czasami trzeba
postawić przecinek, a napisanie pisma do urzędu skarbowego to dla Ciebie błahostka - masz ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej
firmy - doświadczenie w księgowości/finansach jest mile widziane (ale nie wymagane!)
Oferujemy:
- przygotowanie do pracy na stanowisku asystentki/asystenta ds. administracyjnych
- dobre wynagrodzenie
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie do kursów zewnętrznych
- szkolenia formalne i nieformalne
- wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
- możliwość nauki i rozwoju w księgowości, podatkach i nieruchomościach
- elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
- nieformalną i dobrą atmosferę pracy (nad którą cały czas pracujemy 😉
- brak dress code’u
- fajny widok z okien biura (wiemy, to może mniej ważne, ale nas ten widok codziennie cieszy)
Zakres obowiązków:
- obsługa korespondencji i biura
- porządkowanie dokumentacji
- wystawianie faktur
- organizacja szkoleń (potwierdzanie uczestnictwa, sala, katering itp.)
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe itp.
- przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania
- kontakty z klientami w sprawach administracyjnych
- przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów
- wystawianie faktur dla klientów
- kontakty z urzędami skarbowymi (w sprawach administracyjnych)
- inne prace biurowo-administracyjne
(uwaga, nie oczekujemy umiejętności realizacji powyższych obowiązków na samym początku,
oczekujemy jednak chęci i umiejętności szybkiego uczenia się)
Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim
zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając
w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się
poniżej.
W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji prowadzonego przez TWR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z
art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych).”