Kariera

Jesteśmy biurem rachunkowym specjalizującym się w obsłudze podmiotów gospodarczych
działających na rynku nieruchomości, ale także z innych branż. Nasi klienci to zarówno osoby fizyczne
jak i spółki. Działamy od 2014 roku i dynamicznie się rozwijamy. Obecnie zatrudniamy ponad 40 osób
i obsługujemy ok. 650 klientów.

 

Kładziemy duży nacisk na dzielenie się wiedzą i rozwój kompetencji naszych współpracowników,
dlatego nieustannie się kształcimy, a rozwiązań dla ciekawszych i bardziej skomplikowanych
zagadnień poszukujemy wspólnie.

 

Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowiska:

 

 

Asystentka/asystent księgowej/księgowego

 

Oferujemy

  • przygotowanie do pracy na stanowisku księgowej/go
  • rozbudowany, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych
  • możliwość dalszego podnoszenia kompetencji
  • dofinansowanie do kursów zewnętrznych
  • elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
  • możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
  • spotkania integracyjne
  • wsparcie całego zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
  • brak dress code’u

 

Nasze wymagania

  • wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki)
  • lub ukończone technikum ekonomiczne albo kurs z zakresu księgowości/rachunkowości/podatków
  • znajomość pakietu MS Office
  • chęć uczenia się i gotowość do stałego podnoszenia kompetencji
  • dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • doświadczenie w pracy biurowej lub z dokumentacją
  • dbałość o szczegóły, dokładność wykonywanej pracy

 

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z klientem
  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego Comarch

 

Zakres obowiązków podczas wdrożenia

  • uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i spotkaniach firmowych
  • zdobywanie doświadczenia poprzez współpracę z nami oraz samodzielna praca nad
    pogłębianiem wiedzy, które będą miały na celu przygotowanie do kompleksowej obsługi
    naszych klientów
  • stopniowe przyjmowanie i obsługa klientów

 

Docelowy zakres obowiązków

  • księgowanie dokumentów źródłowych
  • sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
  • bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych rozliczeń
  • kontakt z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych
    rozliczeń

 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim
zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając
w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się
poniżej.

 

W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

 

Link do formularza

https://forms.gle/pbRooJAiSzPb8BhA7

 

 

Księgowa/y

 

Zakres obowiązków 

  • kompleksowa obsługa klientów
  • bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych rozliczeń
  • księgowanie dokumentów źródłowych
  • sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
  • kontakt z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych
    rozliczeń

 

Nasze wymagania 

  • wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse,
    podatki) lub ukończone technikum ekonomiczne albo kurs z zakresu
    księgowości/rachunkowości/podatków
  • doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 2 lata
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych
    znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie rachunkowości i podatków
  • dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne

 

Mile widziane 

  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego Comarch.

 

Oferujemy 

  • elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • szkolenia merytoryczne i dofinansowanie do kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
  • spotkania integracyjne
  • wsparcie całego zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
  • brak dress code’u

 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim
zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając
w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się
poniżej.

 

W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

 

Link do formularza:
https://forms.gle/pbRooJAiSzPb8BhA7

 

 

Asystentki/Asystenta ds. administracyjnych

 

O Tobie:

  • masz chęć zdobycia doświadczenia w pracach biurowych, a nawet w księgowości
  • potrafisz zadbać o szczegóły i dokładność wykonywanej pracy
  • dobrze organizujesz własną pracę, a także pomagasz w tym innym, w szczególności innym
    naszym pracownikom oraz klientom (którzy mogą być trochę mniej zorganizowani od Ciebie)
  • Word, Excel, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają
  • język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się wielką litery, czasami trzeba
    postawić przecinek, a napisanie pisma do urzędu skarbowego to dla Ciebie błahostka
  • masz ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej
    firmy
  • doświadczenie w księgowości/finansach jest mile widziane (ale nie wymagane!)

 

Oferujemy:

  • przygotowanie do pracy na stanowisku asystentki/asystenta ds. administracyjnych
  • dobre wynagrodzenie
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia grupowego
  • spotkania integracyjne
  • dofinansowanie do kursów zewnętrznych
  • szkolenia formalne i nieformalne
  • wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu – nie tylko w okresie wdrożenia
  • możliwość nauki i rozwoju w księgowości, podatkach i nieruchomościach
  • elastyczny wybór formy zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
  • nieformalną i dobrą atmosferę pracy (nad którą cały czas pracujemy 😉
  • brak dress code’u
  • fajny widok z okien biura (wiemy, to może mniej ważne, ale nas ten widok codziennie cieszy)

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa korespondencji i biura
  • porządkowanie dokumentacji
  • wystawianie faktur
  • organizacja szkoleń (potwierdzanie uczestnictwa, sala, katering itp.)
  • zaopatrzenie biura w materiały biurowe itp.
  • przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania
  • kontakty z klientami w sprawach administracyjnych
  • przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów
  • wystawianie faktur dla klientów
  • kontakty z urzędami skarbowymi (w sprawach administracyjnych)
  • inne prace biurowo-administracyjne

 

(uwaga, nie oczekujemy umiejętności realizacji powyższych obowiązków na samym początku,
oczekujemy jednak chęci i umiejętności szybkiego uczenia się)

 

Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałaś/przeczytałeś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim
zatrudnieniu w naszej firmie, wyślij swoje CV mailem na adres: rekrutacja@wynajmistrz.com, dodając
w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz wypełnij krótki formularz, do którego link znajduje się
poniżej.

 

W CV prosimy zawrzeć następujący zapis: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych w celach rekrutacji prowadzonego przez TWR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z
art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych).”

 

Link do formularza:
https://forms.gle/RCPxFC4hZ1n1KuBc7